Wednesday, August 19, 2009

permulaan juzuk hidup aku....

Hari ni dimulakan dengan kesakitan yang menusuk2 pale ni... hm, alahai.. pagi2 dah migren.. tanpa di pinta, aku pun ponteng la kelas Pn. Rohayu kul 12 ni.. minta maaf Puan. Hm, semalam... setelah puas aku berfikir, akhirnya aku wat keputusan tuk create my own blog. sekadar tuk meluahkan apa yang ada di dalam fikiran dan yang tersimpan di dalam hati. almaklumlah.. sekarang kan zaman iPhone dan netbook... mana ada tulis2 diary lagi... ahahahaha eh gelak lebih lak... berdenyut pale aku..
hm, hidup aku sama dengan hidup orang lain... suka duka... jatuh bangun.. ketawa dan menangis... datang dan pergi... biasala tu... manusia mana tak rasa semua tu? hm... sebenarnya, setelah lalui semua tu, baru kita sedar yang semua yang ada di sekeliling kita, yang kita miliki, yang kita nikmati... semuanya.... semuanya hanyalah pinjaman. Alangkah baiknya kalau satu masa dulu aku dapat berfikir tentang kenyataan ni... maybe aku akn jadi lebih baik... hm, tak apa la.... ada hikmah di setiap yang telah terjadi dalam hidup ni.... betul tak?
hidup aku kini... stabil dan menggembirakan... kenapa? huhu... adalah.......... hm.. peningla...

No comments:

Post a Comment